//
cititi...
Promovare virală

“Dragostea = Fotbal”

Am stabilit ca promovarea virala este acea publicitate care cauta sa faca cunoscut un produs sau un serviciu printr-un efort si un cost minim. Brand-ul care face promovarea virala cauta sa popularizeze acel produs printr-un clip amuzant, a unui joc interactiv, a unor imagini distractive sau a unor texte cu un continut umoristic.

Va voi prezenta un viral de la Puma, ce a fost lansat in data de 7 martie anul trecut, cu ocazia Sfantului Valentin.  Oamenii care traiesc si respira fotbal si-au aratat dragostea lor pentru acest sport. Clipul are peste 2 milioane jumatate de vizualizari si peste 3000 de comentarii. Dintre cei care au vazut acest viral, peste 9000 au apreciat, iar 140 nu.

Videoclipul apare si in varianta italiana.

Deoarece anul trecut mai multe meciuri din Cupa Angliei s-au jucat pe 14 februarie, de Ziua Indragostitilor, Puma a avut o idee pentru a le calma pe fetele ce au fost abandonate in cea mai romantica zi din an pentru un meci de fotbal. Viralul aduce impreuna o gasca mare de suporteri ai fotbalului de toate categoriile de varsta, rasa sau ocupatie. Acestia canta in cor o melodie romantica a trupei Savage Garden, “Truly Madly Deeply”, iar in varianta italiana, suporterii canta melodia “Ti Amo” a lui Umberto Tozzi.

Acest clip a avut un mare impact in toata lumea. Majoritatea au trimis-o sub forma de felicitare muzicala de Ziua Indragostitilor.

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: