//
cititi...
Tehnologii noi de comunicare

iPhone, prietenul meu cel mai bun

Deschid ochii cu greu. Am gresit ieri cand credeam ca Black Eyed Peas si “Don’t stop the party” imi vor alunga somnul de dimineata. Trebuie sa ma trezesc, la ora zece am seminarul “Tehnici mediatice”. Ma intorc de pe o parte pe alta si imposibilul se produce, adorm la loc. Nu are cine sa ma trezeasca, dar in cinci minute va suna alarma numarul doi iar in zece, alarma numarul trei. Inainte sa ma spal pe dinti imi verific adresele de e-mail. Cu o singura atingere de touch le pot verifica pe toate odata. Ma uit pe fereastra, soarele se ascunde printre nori. Dar de cele mai multe ori vremea poate fi inselatoare. Am o aplicatie pe telefon care imi va spune cu exactitate cum va fi vremea astazi. In timp ce ma imbrac aud telefonul cum suna. Ma intreb oare cine ma apeleaza la ora asta. Stiu deja ca ma suna mama, are un timbru vocal inconfundabil. Am inregistrat vocea ei si am transformat-o cu ajutorul telefonului intr-o melodie.

In aceasta dimineata micul-dejun arata delicios! Fac o poza si o urc pe Facebook. Nici nu are 20 de secunde si deja am primit 3 like-uri. Sunt poze noi si imi aduc aminte de fratele meu din Grecia si ca trebuie sa ii trimit cateva poze pe e-mail. Din pacate nu are cont de Facebook. Am instalat ieri o aplicatie numita iCloud cu ajutorul careia pot stoca fotografiile, documentele, aplicatiile si muzica. Astfel, pot avea acces la pozele de pe telefon chiar de pe laptop fara sa fie nevoie de nici un transfer intre ele.

Deseori ma intreb cum m-as descurca fara telefon. Incet, incet, incep sa il consider prietenul meu. La urma urmei, este un smart-friend si nu m-a dezamagit niciodata. Un singur lucru ma multumeste. A aparut ultimul model iPhone! Am aflat ca beneficiaza de un ecran-retina, posibilitatea de a conversa face-time si culmea, poate scrie mesajele singur!

iPhone 4S este cel mai uimitor iPhone de pana acum, dar probabil parintii mei nu vor fi de aceeasi parere..

 

(sursa foto: http://www.apple.com/)

Raluca Macovei

Discussion

One thought on “iPhone, prietenul meu cel mai bun

  1. I am glad to be one of many visitors on this great web site (:, thank you for posting.

    Posted by http://mensengagementrings.ca | March 19, 2012, 10:11 am

Leave a Reply

