//
cititi...
Relaţii publice online

Succesul PRofesional

Sa fii un bun PR-ist inseamna sa stii sa te “lipesti” de oameni, sa le spui ce vor sa auda, fiecaruia pe gustul sau. Firmele care au trecut la nivelul de “ePR” stiu deja ca, pentru a castiga popularitate, clienti (deci bani), orice truc de imagine este binevenit. In ultima vreme activitatea marilor PR-isti de pe scena romaneasca s-a concentrat in asocierea firmei cu un mare brand, un nume puternic, de foarte multe ori o persoana foarte cunoscuta. Acest lucru s-a tradus printr-o crestere a solicitarilor pe care clientii le aplica pe site si implicit a incasarilor.

Se pot observa, deci, doua astfel de modalitati de “alipire” firmei noastre de PR a unui nume puternic, sa spunem o vedeta:

1. Asociere ulterioara a numelui: Bianca Dragusanu realizeaza activitate de PR pentru un local din Bucuresti, conform http://www.antena3.ro; Florentin Petre, fotbalistul care a devenit cunoscut datorita clubului Dinamo, la care a jucat timp de mai multi ani, a devenit de curand PR-istul formatiei din Bucuresti, asa cum au anuntat jurnalistii de pe http://www.gsp.ro.

2. Asociere din start a numelui: Marile vedete se decid sa-si infiinteze o firma de PR pentru a-si rotunji veniturile: Lucian Mandruta, Cristina Topescu, Andreea Esca, Serban Huidu si Mihai Gainusa sunt doar cateva nume care au decis sa intre si in afaceri in domeniul publicitatii/ PR, sustine http://www.click.ro

De exemplu, firma lui Lucian Mandruta, “Echipa de PR”, a obtinut in 2 ani un profit de 600.000 de euro, conform aceluiasi tabloid. Robert Turcescu, Gabriela Vranceanu Firea sau Dan Diaconescu au ales sa investeasca in domeniul productiei video, realizand emisiuni, clipuri, spoturi pentru mai multe televiziuni.

Iata, deci, ca in ciuda atator facultati de comunicare/jurnalism/relatii publice/marketing, se poate face PR si fara studii superioare de specialitate. Trebuie doar sa golesti bine buzunarul si sa rogi o persoana cu imagine solida (construita prin munca sau nu) sa te ajute sa o construiesti si tu pe-a ta.

 

 

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: