//
cititi...
Tehnologii noi de comunicare

Se intampla si la case mai mari

’’Din afara mar frumos/ Si-nauntru gaunos’’ asa spune o veche zicala din batrani despre frumusete. Asta mi-a venit in minte cand am citit articolul din cotidianul Gandul de ieri despre nemultumirile celor care detin noul iPhone 4S. Acestia se plang de durata scurta de viata a bateriei si au postat numeroase commenturi pe site-ul Apple in care isi insira plangerile.  Desi inginerii Apple au luat atitudine fata de aceasta problema prin cel mai recent update numit iOS 5.0.1, se pare ca posesorii iPhone-ului nu au observat nici o imbunatatire.

Iata ce spune Georgiana M., studenta in Iasi, posesoare a unui astfel de Smartphone: ‘’ Eu l-am cumparat din Statele Unite acum aproximativ 3 saptamani si am observat de la inceput ca bateria se descarca cam repede. M-am gandit ca e din cauza ca stau cam mult pe Internet, insa si cand am renuntat la asta am observant aceeasi problema. Am facut si update-ul, dar nu ajuta prea mult. Dupa cum i se spune, e un telefon destept, insa are un inconvenient foarte suparator, din pacate.’’

Intr-adevar ar putea aparea voci care sa contrazica alaturarea zicalei de la inceputul post-ului cu problema in cauza. Insa cand te gandesti  la design-ul Iphonului si la pret, ai asteptari si de la calitate sa fie daca nu direct, macar ‘’aproape’’ proportionala cu cele dinainte. Si daca tot am amintit de preturi: in magazinele Orange un astfel de Smartphone de 14 GB il puteti achizitiona la abonament cu suma de 230 de euro, iar unul de 64 GB costa 439 euro. Daca doriti insa sa nu va ‘’legati’’ de un abonament iPhone-ul poate fi al dumneavostra la pretul de 2500 de RON.

Pana la un alt update care sa pulseze viata bateriei, posesorii  micii bijuterii se inarmeaza cu rabdare./ Ilinca Tudosa

About llinca

Viata poate fi inteleasa privind inapoi, dar poate fi traita privind inainte!

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

