//
cititi...
Reţele sociale

Wikipedia, I love you!

Nu cred ca are rost sa aduc prea multe argumente pentru a intelege cele afirmate in titlu. Ei bine, Wikipedia mi-a salvat viata si mie si multora si chiar am ramas uimita azi dimineata cand am vazut un  articol pe Mediafax. Cofondatorul Google, Sergey Brin, a donat 500.000 de dolari pentru functionarea Wikipedia. Asta este un lucru superb pentru mine, pentru ca la fel ca orice lucru gratis, trebuie si el finantat cumva. Ei bine, ma bucur sa vad ca sunt oameni care se gandesc la asta. Era de asteptat sa faca lucrul asta cofondatorul Google, daca ne gandit ce batalie crunta se duce in perioada asta ca Google Plus sa razbata.

Donatia a fost facuta prin intermediul Fundatiei Brin Wojcicki, fondata de Sergey Brin si de sotia lui, Anne Wojcicki.

Tot pe Mediafax am vazut ca fundatia non-profit Wikimedia a lansat saptamana trecuta actiunea sa anuala de strangere de fonduri pentru enciclopedia colaborativa onlineWikipedia.org.

Ei bine, Jimmy Wales, fondatorul enciclopediei spune ca Wikipedia are 679 de servere si 95 de angajati. Este  si al cincilea site pe internet, fiind vizitat de 450 de milioane de oameni diferiti in fiecare luna si avand miliarde de vizualizari ale paginilor sale.

Si pentru ca tot am facut o trecere in revista, mai pot adauga si ca anul trecut, proprietarul celui mai popular motor de cautare pe internet (Google), a mai donat doua milioane de dolari fundatiei Wikimedia.

Eu asa, ca un om care-si pune multe intrebari, ma gandesc acum: Oare Mark Stim-Noi-Care, nu se apuca si el de donat? Nu de alta, dar ar fi cazul. Oricum, are si de unde! Si oare o sa doneze tot pentru Wikipedia? Zic si eu…

 

 

 

 

 

About Andra Nesu

Iubesc sa calatoresc, sa mananc, sa ascult muzica si sa am conversatii lungi cu oameni inteligenti :D

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

