//
cititi...
Relaţii publice online

Rolul blogului ca instrument de PR online

Rolul blogului ca instrument de PR online

Blogurile, aşa cum s-au dezvoltat în ultimii ani joacă un rol foarte important în ceea ce priveşte comunicarea online şi implicit în Relaţiile Publice online. Aceste sunt construite ca fiind nişte jurnale online, actualizate mult mai frecvent decât siteurile obişnuite. Fiind apărute relativ recent, la început au fost considerate oarecum nefolositoare. Însă această perspectivă s-a schimbat, blogurile devenind un instrument foarte utilizat şi foarte util, în special pentru unele companii care păstrează o legătură strânsă cu publicul său prin postarea ştirilor şi actualizările de rigoare ale companiei şi pătrând în acelaşi timp o legătură interactivă cu potenţiali consumatori, vizitatorii având posibilitatea de a comenta şi de a pune întrebări. Blogul poate fi utilizat atât în exterior, puntru toţi consumatorii, cât şi în interiorul companiei pentru o comunicare mai eficientă între angajaţi. În acest fel prin intermediul blogului informaţiile pot fi prezentate intr-o manieră mai informală, legătura cu publicul fiind una mai interactivă şi mai uşor de intreţinut. Rolul cel mai important in mentinerea interesului pentru un blog îl are administratorul acestuia care trebuie să scrie într-o manieră potrivită acestui tip de comunicare şi care să fie capabil de a menţine vizitatorii “în priză”, menţinând un blog “cu personalitate”.

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: