//
cititi...
Promovare virală, Uncategorized

Teoria Jocului – Piano strairs

În mod evident jocurile pot schimba în bine comportamentul uman. Cel puțin așa arată viralul despre care voi vorbi azi.

Filmulețul a pornit de la întrebarea: Putem convinge mai multe persoane să urce scările normale dacă se face într-un mod distractiv? Răspunsul nu a întîrziat să apară, 66% din oameni au ales să urce “clapele pianului” renuntînd la scările rulante.

Acest filmuleț se bazează pe teoria jocului, care ne prezintă comportamentul uman. Atunci cînd suntem puși în situația de a alege ceva ne gîndim ce beneficiu vom avem în urma alegerii. În cazul filmulețului nostru părțile au interese opuse. Autorii au scopul de a determina oamenii să renunțe la scările rulante, iar trecătorii au interesul de a se distra.

Inițiatorul acestui viral a fost Volkswagen, companie constructoare de mașini. Aceasta a inițiat și alte idei, ulterior devenind virale.

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: