//
cititi...
Tehnologii noi de comunicare

XHD HD Media player – mic, mic, dar foarte util!

Cînd am auzit prima dată de media playere am fost un pic sceptică asupra utilităţii lor. Am calculator, am laptop, la ce-mi mai trebuie media player? Apoi am dat de XHD HD Media Player. M-am uitat la el, l-am întors pe toate părţile şi, în vreo cinci minute i-am şi găsit utilitatea.

În primul rînd e foarte mic, ceea ce înseamna că e portabil. E aproape cît telefonul meu (doar un pic mai gros) dar e mai uşor.

Dupa ce am desfăcut cutia şi am văzut cablurile cu care vine, mi-am dat seama că este un accesoriu perfect pentru proiector. Nu mai trebuie să mă chinui cu laptop-ul sau cu metri întregi de cabluri de la calculator la proiector, pur şi simplu conectez minunea asta şi e gata.
Ţinînd cont că-i foarte mic şi, cum am spus mai sus, portabil, instant l-am asociat cu următoarea achiziţie, un mini proiector şi un HDD extern de 2.5 inch. Asta înseamna că nu mai car laptopuri, cabluri şi alte minuni pentru a mă uita la un film sau a vedea ce am filmat atunci cînd sunt în deplasare.

Meniul este extrem de simplu şi intuitiv, iar calitatea imaginii redate este aproape perfectă. Telecomanda are cam multe butoane pentru ce-mi trebuie mie dar, cine ştie, poate le voi folosi. Faptul că are şi cititor de carduri SD este un plus, asta înseamnă că nu trebuie să-mi car un cititor extern pentru a scoate filmările sau pozele pe hard înainte să le văd.

În concluzie, recomandarea mea este să achiziţionaţi un astfel de dispozitiv dacă doriţi să nu căraţi după voi electronice mai voluminoase./ Raluca Corugă

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

