//
cititi...
Reţele sociale

Cum sa ai succes cu si pe Facebook?

Stam uneori si ne intrebam care a fost scopul lansarii si rezistentei pe piata a retelor de socializare?Cu siguranta raspunsurile la aceste intrebari sunt vaste, bine argumentate si complexe, in schimb un singur lucru este cert: reprezinta un trend la care trebuie neaparat sa aderi caci astfel devii “out of fashion”.Iar acest trend a dezvoltat pe parcurs diverse obsesii pentru cei care il impartasesc.

De la crearea unei noi lumi la care sa te raportezi si in care sa iti dezvolti personalitatea pana la nevoia de informare si de alungarea a monotoniei zilnice, pentru fiecare Facebook-ul si celelalte retele sociale sau “lumi virtuale”, au alt inteles si alt scop bine definit.

Si pentru ca acest mediu se imbunatateste si creste din punct de vedere al adeptilor constanti zilnic, s-au creat si strategii care ajuta la implementarea anumitor entitati, la sporirea vizibilitatii si pana la urma la formarea unui brand.Astfel ca, brandurile celebre si cele la inceput de drum au intuit rolul important al Facebook-ului si avantajele pe care acesta le poate aduce si au creat anumite strategii de care unele tin cont iar altele incep doar sa surprinda involuntar.

Esential este sa ai o prezenta activa, zilnica si care sa aiba un profund impact asupra vizitatorilor.Dar oare companiile stiu cum sa patrunda in aceasta lume si sa faca din ea unul dintre cele mai puternice motoare de promovare?

Si cum Facebook este mereu cu un pas inaintea tuturor si cu doar cateva minute mai destept decat oricine, a lansat o pagina dedicata in totalitate companiilor care sunt la inceput de drum, care nu este altceva decat un loc in care inveti cum sa te folosesti de ei pentru a avea succes si cum sa te faci cat mai cunoscut prin intermediul acestei lumi.

Facebook Bussines se numeste si a devenit un generator de bani si un loc in care promovarea se poate face eficient amplificand unul dintre cele mai complexe tipuri de marketing, si anume, word of mouth.Aici inveti cum sa construiesti pagina ideala, ce sa faci cu ea si cum sa ai cat mai mult profesionalism si credibilitate.Facebook Bussines te ajuta sa iti creezi pagina, sa poti avea acces la toatre informatiile de care ai nevoie pentru dezvoltarea ta, sa intri in contact cu clientii, sa iti dezvolti raza de actiune si sa iti urmaresti activitatea.

Tips-uri pentru recunoasterea pe Facebook

Probabil pentru fiecare pr-ist Facebook a devenit unul dintre cel mai puternic dusman si in acelasi timp prieten, si asta pentru ca, in fiecare zi aceasta componenta face parte din activitatea sa.Putem spune ca Facebook a urcat in ultimul timp, pe primul in loc in topul componentelor de promovare pentru un brand sau o companie, indiferent de specificul ei.Dar pentru a avea succes deplin trebuie sa tii cont de anumiti pasi si sa iei in considerare anumite trucuri care nu vor face altceva decat sa te urce in varful ierarhiei si vor face din tine un brand recunoscut.Pentru ca nu e de ajuns sa oferi calitate, pret fara a te promova pe masura.

Facebook a dezvoltat la randul sau instrumente specifice care pot analiza, compara si mai ales gestiona cantitatea uriasa de informatii generata de utilizatori.Un astfel de instrument este EdgeRank care poate analiza spre exemplu cat de des intra in contact utilizatorii, fie ca sunt prieteni fie ca nu.EdgeRank clasifica postarile si le promoveaza pe cele care au o importanta mai mare si de asemenea gestioneaza fluxul de stiri care are la baza un factor primordial, temporalitatea( cu cat stirile, informatiile, evenimentele sunt mai vechi si mai rar postate cu atat profilul tau este mai putin vizibil).

Cel mai important sfat care te poate ajuta sa ai succes pe Facebook si sa faci ca brandul tau sa fie permanent intr-o stare fresh este tocmai butonul “refresh” si anume, activitatea zilnica si cat mai intensa, de la poze si like-uri pana la note si stiri.Conform specialistilor, mesajele postate intre orele 20.00 si 7.00 au un impact mult mai pregnant si de asemenea, au parte de o rata a angajamentului mult mai mare.

Apoi trebuie sa postezi neaparat miercurea, pentru ca doar in aceasta zi rata de angajament a fanilor este cu aproape 10% mai mare decat in restul saptamanii.Apoi, dupa cum spuneam si mai sus, pentru a fi cat mai vizibil si mai impregnant in constinta colectiva, fie ca ai fanpage, pagina de afacere sau profil simplu trebuie sa postezi de cel putin doua ori pe zi pentru a avea o rata de angajament in jurul tau mai mare cu 40% iar daca faci asta zilnic si constant poti ajunge la numar record.

Felul in care sunt constuite mesaje si postarile este la fel de important ca si frecventa cu care sunt publicate.Mesajele care contin mai putin de 80 de caractere se bucura de o apreciere constanta si destul de mare, iar cele care sunt de impact si foarte concise, de aproape 40 de caractere dau cel mai puternic angajament.Acest aspect este probabil cel mai important si, paradoxal, foarte rar si putin luat in considerare.Impactul mesajelor scurte este devastator si rapid si trebuie castigat.Putine companii fac asta, doar 5% dintre postarile brandurilor de pe Facebook au mai putin de 40 de carctere.

Rolul fanilor este la fel de important.Pana la urma ei sunt cei care te intereseaza.Astfel ca pentru a avea mult mai multe comentarii de la ei pune intrebari, anima discutiile si fa ca ei sa aibe toata atentia asupra paginii si numelui tau.Trebuie sa eviti mesajele extrem de complicate si de lungi pentru ca risti ca nimeni sa nu ti le citeasca.Statusurile scurte au cel mai mare click la publicul tau.

Totodata mesajele in care oferi discount-uri si faci reduceri cresc numarul de like-uri si comentarii si daca introduci dubiul in jurul fanilor tai poti avea un angajament de aproape trei ori mai mare.Asadar, fa ca profilul si afacerea ta sa fie de succes, indiferent de scop sau marfa! / Narcis Avadanei

Advertisements

About narcisavadanei

Viseaza atat timp cat visul nu te distruge!

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: