//
cititi...
Promovare virală

Hyundai Veloster sfideaza insasi moartea

In sfarsit, Hyundai Veloster a fost aratat publicului cu ocazia Salonului Auto Detroit 2011. Vorbim de o masina destul de originala, indreptata spre publicul tanar si care se diferentiaza de competitori prin solutia celor 2+1 portiere.

Asa cum era de asteptat, nu a durat mult pana cand au si aparut primele videoclipuri virale. Unul dintre cele mai interesante si urmarite videoclipuri a fost :

Si ca sa nu fim nedrepti, ar trebui mentionat faptul ca cei care au facut acest videoclip sunt cei de la carjam radio, un post de radio cu masini si despre oameni.

Cat despre masina, se mai poate spune ca Hyundai Veloster este o masina spor compacta. Vanzarile au inceput in Coreea, in martie 2011, si in SUA in vara aceluiasi an. Masina este diferita de cele ale competitorilor deoarece are o usa pe partea soferului si doua pe cealalta. Veloster foloseste noul system BlueLink al firmei Hyundai, care este similar cu cel Onstart, folosit la vehicolele GM, si care ofera utilizatorilor notificari pentru coliziune, accident, diagnosticare automobilului s.a.

 

 

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: