//
cititi...
SEO

Optimizarea continutului pe Twitter: 5 pași simpli

winningtheweb.com

Prezenta pe retelele sociale – parte a Social Media Optimization – a devenit una dintre conditiile principale pentru crearea identitatii online a organizatiilor. Din acest motiv, tot mai multe institutii isi fac cont pe Facebook si pe Twitter – cele mai cunoscute si mai folosite retele sociale in Romania. Insa este putin stiut faptul ca prezenta si activitatea pe retelele sociale nu au influenta doar asupra optimizarii pentru social media, ci au importanta si din punct de vedere al optimizarii pentru motoarele de cautare.

In acest sens, Twitter-ul este un bun exemplu. Conform lui Mike Dobbs, Group Director SEO, Google indexeaza toate tweet-urile, iar acest lucru poate reprezenta atat un avantaj, cat si un dezavantaj pentru SEO.

Cum pot optimiza continutul de pe Twitter?

Faptul ca tweet-urile ajung sa apara la un moment dat si in cautarile de pe Google, este un aspect care, valorificat intocmai, poate aduce un important capital de imagine si rezultate sporite in ceea ce priveste optimizarea pentru motoarele de cautare.

Iata care sunt cei mai simpli pasi de optimizare a continutului de pe Twitter:

1. Alege username si account name “intelepte”

Alegerea unor date de identificare ale profilului de Twitter simple, concise si semnificative pentru profilul si brandul organizatiei este importanta si eficienta atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru obiceiurile de consum ale utilizatorilor de Internet. Username-ul este cel care va aparea in adresa URL, iar account name-ul este “numele de Twitter” al organizatiei.

Username-ul poate fi diferit de account name, atat timp cat fiecare dintre acestea doua reda cel mai bine identitatea organizatiei si reprezinta sintagme care inregistreaza un numar mare de cautari pe respectivul domeniu.

volacci.com

2.”Descrie-te” iscusit

Cele 160 de caractere prin care organizatia se descrie, creandu-si de fapt o carte de vizita, au un rol determinant in optimizarea pentru Twitter. Aceasta descriere trebuie sa contina informatii despre misiunea si profilul organizatiei, cat mai clar si mai concis, deoarece Google va interpreta aceste informatii drept repere pentru continut.

3. Fa-te cunoscut!

Imediat ce contul de Twitter a fost creat si optimizat corespunzator, este momentul sa il  faci cunoscut publicului, sa dai de stire ca existi. Promoveaza link-ul catre pagina de Twitter a organizatiei atat pe site, cat si in posturile de pe bloguri si de pe alte retele sociale. Oricat de tentant ar fi, evita pe cat posibil spam-urile cu respectiva adresa, deoarece astfel nu vei aduce un punct in plus optimizarii, ci iti vei atrage “antipatia” lui Google si a publicului tau.

4. Optimizeaza fiecare tweet

Sa optimizezi datele contului de Twitter si sa promovezi adresa URL a acestuia nu este suficient pentru optimizare. Alegerea si folosirea cuvintelor-cheie in toate tweet-urile postate este o metoda la fel de importanta, deoarece, chiar daca aceste topicuri au putine caractere, ele reprezinta in fapt continut, iar optimizarea continutului este esentiala in SEO.

5. Alege cu grija introducerile

Modul in care iti prezinti fiecare tweet joaca un rol considerabil in SEO, deoarece respectivele cuvinte vor aparea drept titlu al tweet-ului in rezultatele furnizate de Google. Mai exact, pe Google vor aparea account name-ul si alaturi de acesta primele cuvinte ale postarii.

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: