//
cititi...
Reţele sociale

LinkedIn, ceva nou?

Pentru ca pe langa Facebook, Twitter si Google Plus mai exista si LinkedIn (ceea ce au aflat acum cateva luni) m-am gandit sa impartasesc si celorlalti cam ce am aflat eu despre aceasta retea de socializare, veche se pare, dar pentru mine noua!

Conform site-ului www.bussines24.ro, LinkedIn este valoros din punct de vedere financiar datorita numarului in crestere de instrumente de care utilizatorii pot beneficia. Pe langa actualizarile de status, optimizarea URL-ului si transformarea link-urilor tale ca stiri pe LinkedIn Today, reteaua s-a mai “imbogatit” cu cateva optiuni foarte folositoare, pentru cei interesati.

Poti adauga aplicatii la profilul tau! O aplicatie care castiga tot mai mult teren este Reading List by Amazon. Eu n-am folosit-o sa spun drept, dar aplicatia asta ne permite sa impartasim cu toti prietenii cartile pe care le citim in momentul respectiv.

Mai este Google Presentation, care permite oamenilor sa acceseze diferite documente din profilul tau.

Ce mi s-a parut cel mai tare este ca iti poti pune pe profil un CV in format video.

Poti cauta oameni in functie de aptitudini, asa ca ii poti gasi pe cei care ti se aseamana din punct de vedere profesional.

Ce mi se pare cel mai tare, la fel ca la raposatul “hi-5”: Poti sa vezi cine s-a uitat pe profilul tau!

Daca nu aveti cont, este momentul sa va faceti!! Go LinkedIn!!

 

About Andra Nesu

Iubesc sa calatoresc, sa mananc, sa ascult muzica si sa am conversatii lungi cu oameni inteligenti :D

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

