//
cititi...
Promovare virală

Teoria distractiei de la VW

Zi de zi dam peste reclame. Unele vand produsul foarte bine, iar altele dintre ele reusesc sa ne exaspereze la culme. Insa, am dat peste o promovare virala cu un concept inteligent. Cea de la Volkswagen – Scarile-pian.

gadgetvenue.com

Auzim de multe ori “mergi pe scari, nu lua liftul!” sau “urca pe scari, nu pe scara rulanta!”. Insa, putini oameni iau seama de acest sfat. Dar, Volkswagen propune “Teoria distractiei”. Propune un alt mod de a te distra, pe care altadata il credeai obositor.

whoisbolaji.com

Astfel, treptele unei statii de metrou sunt transformate in clapele unui pian gigant ce scot note muzicale atunci cand sunt calcate. 66% dintre oamenii, care de obicei alegeau scara rulanta, aleg sa urce pe clapele pianului. Aceste scari au schimbat unele obisnuinte ale oamenilor. S-a demonstrat ca se poate schimba o persoana in bine daca ii oferi ca motivatie o forma distractiva.

Pianul a fost instalat in statia de metrou Odenplan, Stockholm, iar oficialii Volkswagen au supravegheat si au observat. Majoritatea trecatorilor au ales notele muzicale in favoarea scarii rulante.

 

Videoclipul are pe Youtube 16,613,812 de vizualizari si peste 7,000 de comentarii. Business Insider a clasat acest clip viral in top 10 virale ale tuturor timpurilor.

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: