//
cititi...
Reţele sociale

Nume de cod: Twitter

Suprematia in domeniul retelelor sociale este detinuta cu siguranta de catre Twitter.Aparent, un portal creat in special pentru a comunica in timp real si pentru a dezvolta o noua lume in care activitatile principale au o singura valoare, si anume “just for fun” Twitter-ul este in esenta mediul propice pentru a lansa cele mai inovative idei si pareri.

De asemenea, este locul perfect care ajuta la consolidarea rapida si promovarea prin diverse metode, uneori violente, a brandurilor, fie personale fie ale companiilor sau afacerilor care pasesc in universul financiar.

Dar acest imens portal aduna zilnic sute de milioane de mesaje si de postari, care de care mai persuasive, menite sa ajunga la consumatori, sa promoveze sau sa creeze o imagine.Astfel, brand sau utilizator simplu, indiferent de statut, trebuie sa stii cand este momentul ideal sa postezi tweet-uri.

Si asta pentru a avea certitudinea ca mesajul tau ajunge la destinatari, adica la cei care iti urmaresc contul si care interactioneaza cu tine, si care, neaparat trebuie sa fie online pentru a asimila cat mai rapid informatia.

Pentru toate aceste dileme exista si solutii miraculoase care constau in cinci instrumente de masurare specifice, care utilizate singular sau in paralel, pot ajuta brandurile sau simpli utilizatori sa creasca succesul postarilor, sa intareasca numele si chiar sa mareasca numarul de followeri.

Pe locuri, fiti gata, start cu tweet-ul

Aceste cinci instrumente de care Twitter-ul dispune te fac pe tine, ca utilizator, fie ca esti o persoana care isi creaza profil pentru a socializa sau a vorbi cat mai rapid cu prietenii, fie ca esti un brand respectabil, sa stii care este momentul potrivit sa postezi, sa descoperi profilul psihologic al celor care sunt alaturi de tine pe pagina si chiar momentele in care ei sunt online.

Practic ce au ajuns sa faca retelele sociale?Atat Facebook cat si Twitter au creat dispozitive, au specializat si angajat oameni care studiaza profilul fiecarui individ care are cont pe site, analizeaza fiecare postare si miscare.Astfel ei ajung sa dea verdicte care duc la crearea unor dispozitive care sa usureze “munca” celor care utilizeaza, cu orice scop, fie personal fie economico-financiar sau de promovare.Iar acest lucru aduce profit si pentru ei.

Cele 5 instrumente de care Twitter-ul dispune sunt oferite gradat, in functie de complexitatea cu care pot fi utilizate si de informatiile pe care ele le pot oferi.Cel mai simplu si rudimentar dintre ele este WhenToTweet,  care nu face altceva, dupa cum ii spune si denumirea, sa indice rapid si facil care este ora cea mai potrivita pentru a posta mesaje pe site.Singurul lucru pe care trebuie sa il faci este sa introduceti numele de utilizator.

Aplicatia va lucra singura si va afisa un grafic cu cele mai potrivite ore de lansare a tweet-urilor.Graficul este conceput luand in calcul doua componente: ora probabila la care prietenii vor fi online si performanta postarilor anterioare.

Un instrument mult mai comprehensiv si mai amplu este TweetStats.El ofera informatii complete si complexe cu privire la momentul ideal al zilei in care sa postezi.Aplicatia in sine ofera un raport despre densitatea ideilor postate.Astfel ca, perioadele de timp cu cea mai mare densitate a tweet-urilor sunt cele mai propice postarilor.

Totodata, cu Tweet stats poti afla date despre numarul de mesaje pe care le trimiti zilnic.Practic aceste date reprezinta si feedback-ul la ceea ce tu ai lansat, pentru ca primesti si timeline-ul tau dar si numarul de reply-uri trimise.

Pentru a descoperi exact momentul perfect in care sa postezi, Twitter vine cu solutia salvatoare, si anume, Tweriod, solutie care ia in calcul atat postarile tale cat si pe cele ale follower-ilor si stabileste exact momentul in care sa scrii pentru a fi cat mai vizibil, dar iti poate spune exact si perioada de timp in care prietenii tai sunt online.

Cele mai complexe doua instrumente sunt TweetReports si TweetWhen.Primul vine cu o tactica diferita de precedentele.Acesta analizeaza informatiile si datele a 30 dintre cei mai influenti followeri ai unui utilizator, fie persoana sau brand.In functie de aceste date, aplicatia poate spune cu exactitate timpul in care acestia sunt mai activi si mai expusi mesajelor utilizatorului, deci, in consecinta, mult mai receptivi si mai deschisi catre intelegere si asimilare.

Cu TweetReports poti avea si analize ample folosind anumite cuvinte cheie.Poate sa spuna ce subiect este in voga pe Twitter si asta doar folosind  pentru cautare un anumit cuvant cheie. TweetWhen este foarte rapid si indica la ce ore si in ce zile se primesc cele mai multe retweet-uri pentru un mesal lansat.Aplicatia se ghideaza dupa ultimele 1000 de mesaje.Promoveaza-te eficient pe Twitter! / Narcis Avadanei

Advertisements

About narcisavadanei

Viseaza atat timp cat visul nu te distruge!

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: