//
cititi...
Uncategorized

Reclamele enervante usor de retinut?

O proportie de 70% din persoanele care au vazut o reclama enervanta au declarat ca este foarte probabil sa isi aminteasca brandul promovat, arata un studiu comandat de compania de outdoor Streetblimps si realizat de firma de cercetare Opinion Research Corporation.
Studiul mai spune ca publicitatea enervanta indeparteaza consumatorii pentru ca 86% din persoanele chestionate au declarat ca este foarte posibil sa nu cumpere un produs a carei reclama i-a enervat.
Studiul a fost realizat de firma de cercetare Opinion Research Corporation in luna august pe un esantion de 1.000 de cetateni americani cu varste de peste 18 ani. Opinion Research Corporation este o firma care realizeaza studii de piata, de sanatate si demografice Streetblimps este o companie americana care ofera solutii de publicitate OOH (out-of-home – publicitate stradala, indoor si in miscare) si guerilla marketing.

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: