Specialiştii în ePR sunt în permanentă legătură cu mass media deoarece aceştia sunt conştienţi de faptul că media joacă un rol vital în dezvoltarea campaniilor lor. Motiv pentru care o media este primul destinatar a unei campanii de relaţii publice. O astfel de campanie nu poate fi demarată fără ajutorul mass mediei care are rolul de a transmite informaţiile la un public mult mai larg. Cea mai cunoscută şi cea mai la îndemână totodată modalitate de comunicare cu mass media este prin intermediul comunicatului de presă. Această relaţie trebuie întreţinută în special de către specialiştii în ePR având în vedere că este o modalitate eficientă şi ieftină în acelaşi timp comparativ cu alte metode de promovare. Comunicatul de presă online respectă în general aceleaşi caracteristici ale comunicatului tradiţional, având poate unele diferenţe în ceea ce priveşte, din nou interativitatea. Dacă respectivul comunicat de presă este redactat în aşa fel încât să trezească interesul jurnaliştilor, scopul este atins, informaţiile ajungând la consumatori.
Relaţia PR-ului cu jurnaliştii este foarte importantă pentru că deşi nevoia de informaţii este reciprocă, în cazul în care această relaţie este întreruptă PR-ul are mult mai multe de pierdut. Motiv pentru care în general relaţiile sunt menţinute pe parcursul anilor. Există şi siteuri cu conţinut propriu, ceea ce înseamnă că unele articole de profil ale firmei pot fi trimise către anumite publicaţii care au acelaşi domeniu de activitate, iar publicarea acestor articole duc la o recunoaştere a firmei respective.
Discussion
No comments yet.