//
cititi...
Relaţii publice online

Internetul şi publicitatea- webvertising

Internetul şi publicitatea au o cultură comună care are ca punct de pornire transmiterea unor informaţii şi atingerea unui anumit scop. Pe de o parte, internetul are avantajul liberului acces la informaţii prin care publicitarii îl pot folosi într-un mod foarte profitabil. Pe de altă parte, în special la început, construirea reţelei era extrem de costisitoare din toate punctele de vedere. Având în vedere faptul că scopul era să rivalizeze atât cu televiziunea, radioul şi presa scrisă, impactul asupra publicului trebuia să fie unul foarte mare.

În momentul în care Internetul a început să atragă atenţia, mass media a început să simtă concurenţa, care la început nu părea decât o alarmă falsă. Dacă posturile de radio, de televiziune şi presa scrisă obţin un profit de 100% din publicitate, echipele din spatele siteurilor (webmasters) au sperat ca macar o parte din costuri să le fie acoperite de din publicitate. Această speranţă s-a transformat în realitate şi profitul a început să crească considerabil. Astfel, s-au pus bazele unei noi ramuri a publicităţii- publicitatea online, definită până în prezent webvertising.

Prima formă de publicitate online a fost chiar situl Web în sine, după care au urmat bannerele şi butoanele care au rolul de a transfera publicul de pe pagina Web pe care se afla pe pagina publicitarului. Au urmat numeroase invenţii şi modalităţi care au făcut ca publicitatea online să fie din ce în ce mai utilizată şi din ce în ce mai profitabilă.

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: