//
cititi...
Relaţii publice online

Modelul publicitar: pagina Web

Primele contacte cu Internetul, din punctul de vedere al publicităţii, au constat pentru cele mai multe dintre companii în construirea de situri. Acestea aveau, în general, ca scop menţinerea companiei respective la un anumit standard, pentru a oferi o anumită imagine de deschidere la inovaţie şi pentru a ţine pasul cu celelalte companii concurente. Deşi primele situri de acest gen au fost doar o transpunere a broşurilor din print, acest lucru s-a schimbat destul de repede, utilizându-se mai apoi toate resursele specifice Internetului. După foarte multă practică şi încercări de reuşită, s-a ajuns şi la modelul care aparent funcţionează cel mai bine, şi anume: pagina Web. Aceasta poate furniza informaţii detaliate clientului, având în vedere faptul că o persoană care accesează acest site caută anumite informaţii. Un plus îl reprezintă faptul că sunt utilizate diverse forme de prezentare şi de design, cum ar fi folosirea divertismentului, tehnologiei şi alte aspecte care ţin de imaginea informaţiilor. Un exemplu bun pentru un astfel de site îl reprezintă situl Jaguar care este reprezentat de o tehnologie avansată, de informaţii tehnice detaliate, nefăcând apel la umor atât timp cât imaginea firmei este asociată cu eleganţa, rafinamentul şi o anumită clasă socială.

Credibilitatea brandului are cel mai mult de câştigat atunci când informaţiile oferite sunt subordonate contextului iar designul sitului creează un contrast cu imagine offline a brandului.

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: