//
cititi...
Promovare virală

Dorinte de Craciun

In preajma Craciunului, toate marile companii incearca sa isi promoveza produsele in spiritul acestei sarbatori. Dei cele mai cunoscute reclame de craciun sunt cele la Coca-Cola si la Tuborg, 7-Up nu s-a lasat mai prejos. Astfel, in decembrie 2010, a fost lasat un videoclip viral, produs in China, si care puncta ceea ce poate face 7-Up pentru “cei care cred”…

Intr-un an, acest videoclip a adunat peste 230 000 vizualizari, 2 300 de like-uri si 160 de comentarii.

Pentru a elucida misterul 7-Up, trebuie mentionat faptul ca este o bautura racoritoare carbogazoasa cu aroma de lamaie si lime, fara cofeina si cu arome naturale.

Drepturile asupra marcii sunt detinute de Dr Pepper Snapple Group in Statele Unite, si PepsiCo in restul lumii. Concentratul este fabricat la facilitatea de Pepsi din Cidra. Logo-ul include o pata rosie intre “7” si “Up”; aceasta pată rosie, botezata Cool Spot, fiind animata si folosita ca o mascota pentru marca.

Advertisements

Discussion

One thought on “Dorinte de Craciun

  1. Mie imi place 7UP foarte mult, atat cum se promoveaza cat si ca produs. E un brand care ii reprezinta mai ales pe cei tineri 🙂

    Posted by Gabriela | January 17, 2012, 11:27 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: