//
cititi...
Reţele sociale, Uncategorized

Talentatul domn Twitter

Social media este reprezinta mult mai mult decat un spatiu virtual in care poti crea identitati paralele sau reale, in care poti socializa si in care iti poti dezvolta personalitatea.Este un mediu in care principalele valori sunt noutatea, activitatea intensa, promovarea si nu in ultimul rand, banii, care nu intarzie sa apara daca dedici timp, analiza si construiesti strategii viabile.

Dar inainte de toate acestea trebuie sa constientizezi ca retelele sociale au un impact covarsitor asupra persoanelor care le utilizeaza, iar acest impact poate fi modelat in functie de strategia pe care tu o creezi.

Simplu utilizator, brand sau afacere poti reusi in scurt timp, sa devii o figura marcanta in acest spatiu.Twitter-ul, care este cea mai importanta platforma a creat si dezvoltat un serviciu specific de promovare, numit Twitter ads, care nu iti da doar oportunitatea de a fi vizibil si persuasiv, ci face din numele tau unul care sa fie promovat la intensitate maxima.

Twitter ads este serviciul specializat oferit de Twitter pentru promovarea eficienta a brandurilor si are trei ramificatii principale:Promoted Accounts, Promoted Trends si Promoted Tweets.

Fii creativ si original-Twitter te ajuta

Primul dintre acestea este un instrument abil care nu te ajuta doar sa atragi cat mai multi fani pe Twitter, ci si sa ii determini ingenios sa participe activ la toate postarile tale, care trebuie sa fie cat mai bine structurate.Promoted Accounts este ramificatia care face recomandari zilnice utilizatorilor.Recomandari care trimit catre anumite branduri sau utilizatori pe care sa ii vizitezi.

Algoritmul simplu pe care il utilizeaza acest program face ca anumite pagini sa apara in lista pe utilizatori permanenti.In cazul brandurilor, contra cost, Twitter-ul poate face recomandari directe si explicite.Utilizatori pot accesa extrem de rapid acest program caci el este la indemana oricui, aparand pe site prin pagina destinata special acestor servicii “Who to follow”.

Dar pe langa avantajele acestui program, brandul toate poate fi imbunatatit si sedimentat in constinta celor ce utilizeaza site-ul prin diverse strategii care sa ii faca pe acestia sa te viziteze zilnic.Este esential sa iti determini fanii sa interactineze constant intre ei, sa isi trimita diverse informatii si sa comunice pe seama unei teme lansate de tine, si care face referire la brandul tau.Indiferent ca faci referire la o anumita campanie, produs sau activitate desfasurata de tine sau organizezi concursuri la care doar cei abonati la pagina ta pot participa, trebuie sa fii atent ca in permanenta pagina ta sa fie caracterizata de fidelitate, de activitate continua.

Daca mediul este inactiv atunci canalul tau este inexistent, nu are nici o finalitate iar sperantele de promovare devin simple vise statice.

O alta ramificatie a programului Twitter ads este Promoted Trends, care este in esenta o versiune mult mai complexa a “trend topics”.Ce face Promoted Trends?Practic te include in lista existenta pe Twiter, lista care reflecta cele mai discutate si accesate subiecte ale momentului.

Acest program incurajeaza discutiile legate de un brand in retelele de socializare, iar companiile platesc de cele mai multe ori pentru a aparea in aceasta casuta, din simplul motiv ca aici brandul tau are maxima vizibilitate si poate atrage in orice moment noi persoane care sa te acceseze si care sa devina active pe pagina ta.

Recent, pe langa Promoted Trends, Twitter a lansat un serviciu inovator prin care poti trimite in orice moment tweet-uri cu plata, de pe orice gadget, tweet-uri care sunt de fapt mesaje promotionale care afiseaza reclame in momentul in care dai un simplu “search”.Acest serviciu este momentan destinat doar grupurilor exclusiviste de utilizatori, caci este inca in faza de proiectare.Printre partenerii care deja au apelat la serviciu se numara si Coca Cola care isi promoveaza in prezent cu succes atat produsele cat si campaniile, Best Buy, Bravo, Red Bull si Sony Pictures.

Fiind un site creat de persoane care au pregatire de profil uman si nu tehnic strict, Twitter-ul se gandeste in primul rand la informatia transmisa si nu la calitatea modului in care aceasta ajunge sa fie transmisa.Promoted Trends dovedeste asta, pentru ca printr-o metoda care s-a dovedit a fi destul de dificil de utilizat si care uneori da erori de functionare, publicitarii pot directiona utilizatorii, printr-un link accesat din meniul special, catre website-ul companiei, reusind astfel sa atraga mai multi followeri.Si pentru ca este dovedit ca un fan poate fi transformat in client, brandurile pot utiliza Promoted Trends pentru lansarea directa a unor produse sau evenimente si poate realiza conexiuni intre un brand si stirile cele mai importante si recente.

Desigur trebuie sa pastrezi un echilibru in combinarea elementelor de social media si continutul tau pentru ca mai apoi risti sa devii agresiv si sa iti alungi treptat fanii si posibili clienti.Trebuie sa fii creativ si original, si poti sa promovezi pe pagina ta si alte branduri care au legatura cu profilul tau, in asa fel incat targetul tau sa nu isi piarda interesul.Prin acest mod ei vor simti ca nu incerci in permanenta sa le vinzi produsele si ideile tale si vor deveni fideli brandului tau.

Si ultima, dar nu cea din urma inovatie creata de Twitter, inovatie care poate genera in viitor venituri substantiale este Promoted Tweets, care a devenit in scurt timp cel mai puternic si utilizat instrument de promovare pentru branduri.Promoted Tweets sunt mesajele reclama care apar in trei locuri strategic asezate pe site.

Si anume la rezultatele cautarii dupa anumite cuvinte cheie, pe pagina utilizatorilor care urmaresc brandul respectiv, dar si pe pagina utilizatorilor care nu urmaresc brandul respectiv.Plus ca in viitor acest program va reusi sa targeteze publicul unui brand in functie de interesele pe care acesta le are, de caracteristicile demografice si chiar de audienta.

Twitter-ul iti pune la dispozitie toate aceste instrumente de care dispune si poate face ca brandul tau sa devina unul extrem de popular in acest mediu, lucru care iti poate aduce pe notorietate si clienti, implicit bani.Trebuie sa iesi in evidenta tocmai printr-o caracterista care sa te identifice si care sa fie profund inradacinata in personalitatea brandului tau, pentru ca in momentul in care nu ai nimic deosebit nu atragi utilizatori.

De la interfata la mesaje, de la campanii si reclame, pana la concursuri trebuie sa fii unic in felul tau, pentru ca Twitter-ul a devenit o platforma care merge pe aceleasi principii ca si televiziunea sau presa scrisa, fiind pe langa un suport fenomenal de stiri, informatie si divertisment, si un mediu propice pentru dezvoltarea afacerilor si a publicitatii. / Narcis Avadanei

Advertisements

About narcisavadanei

Viseaza atat timp cat visul nu te distruge!

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: