//
cititi...
SEO

Comunicare, SEO, marketing şi bani

Dacă tot aţi aflat până acum câte ceva despre cine este, cum funcţionează şi cui foloseşte SEO (optimizarea paginilor pentru motoarele de cautare), poate vă întrebaţi cum influenţează acesta comunicarea, relaţiile publice (PR-ul) sau chiar marketingul.

Easy six figure income.com

SEO versus Comunicare

Pentru că nu putem trăi fără comunicare şi totul este comunicare, rezultă că au avut loc numeroase schimbări în ceea ce o priveşte, având în vedere ceea ce se întâmplă în jurul nostru. Totul o afectează şi o influenţează. Şi dacă aceasta este influenţată, atunci este clar că şi jurnalismul, marketingul sau PR-ul sunt la rândul lor.

seolearninginstitute.blogspot.com

Astfel, putem spune că :

 SEO este comunicare. Tehnicile lui au dus la câteva modificări in ceea ce priveşte comunicarea şi jurnalismul.

 uneori nu poţi fi atât de concis pe cât ai vrea atunci când scrii un articol;

 încep să apară link-uricuvinte boldite sau bullets, pe care tu ca jurnalist poate că nu ţi le-ai dorit acolo, considerând că nu e în armonie cu imaginea textului. Sigur că este mai important ca articolul să fie vizualizat mai mult, dar pentru asta eşti obligat să îţi schimbi anumite idei de bază în ceea ce priveşte conţinutul, cât şi aşezatul în pagină sau felul informaţiilor.

 SEO te ajută prin sintetizarea şi accentuarea informaţiilor cheie să oferi o mai mare accesibilitate cititorilor, o mai mare satisfacţie că textele tale au fost citite, poate apreciate şi mai mulţi bani în buzunarul patronilor.

 SEO poate fi un complice şi un ajutor de nădejde pentru publicaţiile online (işi promovează produsul mai bine sau jurnaliştii găsesc mai uşor materiale pentru documentare), dar mă întreb dacă el nu duce şi la pierderea din vedere a unor reguli de bază. De exemplu, am auzit cazuri în care experţii în domeniu au ales să modifice sensul unor articole publicate de jurnalişti, introducând cuvinte în plus sau scoţând sau inversând paragrafe, pentru a fi cât mai bine optimizate.

 

SEO versus Marketing

Dacă un site nu generează vânzări îl ajută SEO, iar dacă îl ajută SEO intervine marketingul. S-a demonstrat că oamenii consumatori de internet prefera să acceseze link-urile de pe prima pagină a motoarelor de căutare, următoarele pagini rămânând în umbră.

Astfel:

wildwestseo.com

Acum, să nu credeţi că sunteţi experţi sau că toată lumea ştie să utilizeze tehnicile SEO. Nu vă lăsaţi intimidaţi de sugestii de genul „că am auzit eu că…, că de fapt”. Dacă doriţi într-adevăr un site bine optimizat, ori puneţi bine mâna pe tastatură şi vă apucaţi serios de învăţat şi practicat un timp, ori cauţi cel mai bun expert SEO, îi băgaţi un tenculeţ de bani în buzunar şi îl lăsaţi să îşi facă treaba aşa cum ştie el mai bine pentru a vă aduce vizitatori şi mai mult profit.

Iar ca o mică recapitulare, pe lângă articolele publicate anterior, care sper că v-au fost de folos şi că aţi reuşit să vă satisfaceţi măcar nişte curiozităţi, vă las să priviţi în linişte un filmuleţ despre SEO. Vizionare plăcută şi ne mai vedem. Spor în SEO.

 

Advertisements

About andrapetrariu

Studenta in anul al III-lea la Facultatea de Litere a Universitatii "Al. Ioan Cuza" din Iasi, la Departamentul de Stiinte ale comunicarii, specializarea Jurnalism.

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: