//
cititi...
Tehnologii noi de comunicare

Tehnologia şi marketingul

Tehnologia influenţează de multă vreme modul în care oamenii îşi desfăşoară munca. Reţelele  sociale, precum MySpace, şi site-urile cu un conţinut video, precum YouTube, au de asemenea implicaţii asupra marketingului.  Din moment ce milioane de utilizatori îşi petrec din ce în ce mai mult timp utilizând astfel de site-uri, aceste medii online devin din ce în ce mai relevante pentru strategiile comunicaţionale ale organizaţiilor de marketing.                                                                                                                                                             Comunicarea ideilor, proceselor şi tehnologiilor noi reprezintă un punct de plecare foarte important pentru implicarea angajaţilor şi definirea inovaţiilor drept unul dintre factorii cheie pentru succesul organizaţional. Tehnologia ar putea ajuta clientul să colaboreze cu furnizorii pentru a crea în mod perpetuu bunuri sau servicii de valoare comune ambelor părţi.Astfel calitatea şi viteza pot fi îmbunătăţite prin videoconferinţe care permit indiviziilor şi companiilor să transmită informaţii în timp real. Printre acestea se numără şi internetul ca mijloc de facilitare a comunicării între asociaţi.                                                                                                                                                                                             Prin dezvoltarea tehnologiei, modalităţile de transmitere a mesajelor s-au diversificat.  Astfel, timpul dintre momentul aflării unei informaţii sau desfăşurării unui eveniment şi receptarea lor a ajuns să fie foarte scurt, uneori chiar nul. Posibilitatea transmiterii în direct capteaza atenţia publicului şi păstrează interesul, ajungându-se, la o dependenţă de mijloacele media. Chiar dacă este vorba despre televizor, radio sau internet (new media), oamenii caută în permanenţă să-şi satisfacă nformare, de acces la cultură sau de divertisment pentru a-şi ocupa timpul liber.                                                                                                                                                                                               Tehnologia poate ajuta o firma să rezolve costurile de securitate şi de servire a clienţilor , prin permiterea oamenilor de marketing să înţeleagă , în timp real , costurile asociate fiecărui client. De asemenea tehnologia poate întrevedea şi ajuta la rezolvarea costurilor şi a valorificării relaţiilor , prin dezvoltarea anterioară a “regulilor într-o afacere”.                                                                                                                   Tehnologia joaca un rol important  în îmbunătăţirea capacităţilor firmei. Descoperirile tehnologice cuprind esenţa capacităţilor firmei în marketingul relaţional prin asigurarea, de exemplu a informaţiilor , a stocării de date , a conţinutului. Tehnologia poate ajuta compania să înţeleagă  problemele curente ale clienţilor , cât încă mai este timp, să abordeze problema fără să dăuneze relaţiei dintre aceasta şi clienţii săi./ Daniela Bejan

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: