//
cititi...
Jurnalism multimedia, Uncategorized

Ai Viber?

La această intrebare trebuie să raspundă toți posesorii de smartphone-uri. Pentru mine a venit, de la un coleg de munca,  cam așa Nu ai Viber? Păi de ce? Vorbești, dai mesaje oriunde vrei. Curios din naștere, și dacă tot am smartphone, am zis sa intru sa vad si eu ce tot vorbeste baiatul asta. Da-i in market. că am android, search Viber, download &install și gata. O aplicație de vreo 7 mb, care mă intreabă daca se poate sincroniza cu agenda telefonului. Yes, și mai departe. Văd dintre toti cei pe care ii am in agenda cine are cont de Viber și sun la intamplare sa vad daca functioneaza. Apropos, trebuie sa te inregistrezi cu numarul de telefon nu cu id-ul de mess, facebook sau altele. Merge, se aude perfect! Trebuie precizat ca 1. trebuie sa fi conectat la internet, 2. persoane pe care vrei sa o contactezi trebuie sa aiba instalata aplicatia si sa fie conectat la net, si 3. functioneaza perfect atat pe Android cat si pe iPhone. Personal il recomand maxim, il folosesc atunci cand vorbesc cu persoane din strainatate si cand nu am la indemana laptop-ul pentru skype sau messenger.

Intrebarea fireasca vine imediat: Ce treaba are asta cu jurnalismul? Raspunsul vine la fel de simplu: De ce sa nu-l folosesti sa-ti suni sursele, sa faci planificari sau chiar sa suni in redactie sa intrii in direct? / Luis Turcitu

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

