//
cititi...
Reţele sociale

Addicted Facebook

Din primul moment in care intri in lumea duala Facebook, incepi sa acorzi o atentie sporita acestui tip de comunicare, de informare, de autoeducare.

Pentru mine e relativ simplu sa scriu, sa vorbesc, sa descriu acest fenomen, pentru ca din momentul in care am fost infestat cu acest virus am constientizat ca nu vreau sa ma vaccinez, ba dimpotriva…sa ma imbolnavesc si mai acut.

Pot crea o suita intreaga de tablouri ale acestei lumi inserata in lume, dar probabil cea mai importanta componenta este cea a imbogatirii spirituale si culturale.O consider a fi cea mai atractiva.

Cum imi petrec eu o zi pe Facebook ? In multe feluri, si nici una nu are aceeasi forma.De acolo ma pot informa foarte rapid fara sa fiu nevoit sa deschid televizorul, sa cumpar un ziar sau sa accesez un site specializat. A trebuit doar sa dau like la paginile care au relevanta pentru mine, si apoi primesc constant un flux de stiri.

Imi imbogatesc bagajul cultural, imi rafinez gusturile pana la cele mai fine nuante si de ce nu, invat sa fiu mai tolerant si mai deschis.

Facebook-ul mi-a aratat o alta fata a lumii si constat ma uimeste cu ceea ce poate face.Mi-am creat o imagine, nu departe de cea reala pe care incerc sa o conturez armonios.Prin postarile mele, prin timpul acordat si prin atentia cu care analizez fiecare informatie sosita pe peretele meu.

Am stiut sa imi aleg prietenii.Multi spun ca lumea virtuala o cioparteste pe cea reala, ca prietenii de pe Facebook sunt himere si sunt doar imagini atent slefuite ale celor ce sunt in spatele ecranelor.Pe alocuri poate fi asa, dar in cazul meu, prietenii din acest mediu au fost piloni in construirea unei noi identitati.In ce fel?

Simplu.Daca vreau sa aflu ceva din domeniul IT am un prieten care zilnic posteaza ceva. Daca vreau sa discut cu cineva pot face asta.Daca am nevoie de idei, tot Facebook-ul ma ajuta.Daca vreau sa intru in contact rapid si sa fiu performant tot aici apelez.

Pot, de asemenea, sa ma promovez pe mine si pot intra in contact, cu usurinta, cu persoane cu care altfel nu as putea avea vreo legatura directa.Am cunoscut oameni care mi-au schimbat traiectoria, care au reprezentat si vor reprezenta factori determinanti in evolutie,  de care m-am indragostit si care zilnic, prin fiecare click sau postare dau o alta forma existentei mele.

As fi diferit fara acest mecanism.Ideile, trairile, informatiile, mijlocul de promovare ma fac sa spun ca sunt “addicted” Facebook si ca in fiecare moment pot adauga ceva in mine…cu un simplu click.

Alternativa pe care o ofera acest site trebuie constientizata.Ignoranta face ca multi sa nu descopere aceasta componenta.Uneori, daca nu am dispozitia necesara pentru a citi o carte, intru pe Facebook.

E acelasi sentiment…versuri, filme, muzica, literatura, stiri, oameni si povesti de viata toate intra in universal meu.Si il rafineaza pe alocuri.

Poate ca la un moment dat devine plictisitor, dar imi intaresc afirmatia, trebuie sa ai capacitatea de a vedea beneficiul pe care Facebook-ul il aduce vietii tale.Si e imens.

Daca nu am reusit sa conving, ca o zi e Facebook pentru mine e doar inca o zi ca celelalte.Nu e un experiment special, e deja o obisnuita.Dar una care ma face zilnic sa descopar noi laturi, noi unghiuri, noi modalitati de a fi mai eficient si mai informat.

Si spun: Facebook-ul este parte integranta a vietii mele.Intr-un mod benefic. Descopera-l si tu! / Narcis Avadanei

About narcisavadanei

Viseaza atat timp cat visul nu te distruge!

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

